Din nou la teatru

Acum cateva seri, cand vorebeam cu o colega despre cum sa-si ia un certificat digital calificat, discutia a ajuns la subiectul timp liber. Atunci mi-a marturisit ca ii place foarte mult teatrul si ca i-ar placea foarte mult sa mergem impreuna intr-o seara. Mi-a suras idea inca de la inceput. Cred ca a trecut aproape o jumatate de an de cand nu am mai fost la nicio piesa de teatru si sincera sa fiu duc putin dorul atmosferei care se creaza in ziua unei premiere. Pot spune ca mi-am format gustul pentru teatru in perioda copilariei cand alaturi de cateva colege de liceu mergeam adesea la Bulandra sau la TNB! Am avut sansa sa vad actori extraordinari, care mi-au oferit moment artistice formiabile. Inca de atunci, actorul meu favorit a afost Victor Rebengiuc, un om cu un stil absolut aparte dupa parerea mea.

Abia astept sa merg sa mai vad o piesa desi perioada imediat urmatoare se anunta a fi extrem de plina pentru mine. Chiar acum am langa mine tokenul de certificat digital calificat pentru ca am de trimis niste declaratii.

Cred ca daca nu aveam acest certificat digital calificat imi era imposibil sa fac fata obligatiilor de serviciu.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

