Imbratisand tehnologia

Se pare ca inca sunt destui oameni care se intereseaza de obtinere certificat digital. Este drept faptul ca acum se stiu mult mai multe lucruri pe marginea acestui subiect si oamenii se pare ca sunt ceva mai bine informati. Tin minte ca matusa mea care este medic a fost debusolata complet cand a auzit prima data ca va fi obligata sa-si faca raportarile prin intermediul internetului. A intrebat ea insasi de obtinere certificat digital printre colegi si recunosc ca i-am dat si eu o mana de ajutor recomandandu-i firma cu care lucrez si eu pentru obtinere certificat digital Este un medic cu foarte multa experienta care are o cariera importanta in spate, dar uneori este bulversata de noutati, poate este ceva inerent varstei.

Tin minte ca in copilarie si in prima parte a adolescentei imi doream sa devin medic pentru ca ma fascina idea de a vindeca oamenii. Matusa mea fusese modelul meu in acest sens si pot spune ca am invatat foarte multe in decursul timpului de la ea. Dincolo de relatia de rudenie, mi-a fost si o foarte buna prietena si de aceea imi face placere sa o ajut oridecateori pot!

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

