Nunta Ancutei

Saptamana viitoare ma asteapta un eveniment deosebit de placut, anume nunta uneia dintre cele mai bune prietene ale mele, Anca. Ne stim inca din anii copilariei, crescand amandoua pe aceeasi strada din Drumul Taberei.  Nici nu-mi vine sa cred ca a trecut asa de repede timpul peste noi, parca mai ieri ne jucam sotronul in fata blocului 🙂

Cand a venit vremea liceului, evident ca amandoua am ales sa dam in acelasi loc, “Mihai Viteazul” unde erau deja cativa amici de-ai nostri si unde ne-am gandit ca ne vom distra pe cinste. Si la drept vorbind chiar asa a si fost.

Ulterior amandoua am dat la ASE si am ajuns economiste! De curand am avut o intamplare haioasa cu ea chiar cand am declansat procedurile de obtinere certificat digital. Mai intai am intrebat-o pe ea daca stie ce trebuie sa fac pentru obtinere certificat digital dar cum era pusa pe glume nu a fost cu putinta sa aflu un raspuns serios! Astfel ca am fost nevoita sa intru pe net si sa caut propriu zis obtinere certificat digital ca sa ma lamuresc cat de cat ce e de facut!

Acum Anca numara cu nerabdare zilele care au mai ramas pana la maretul eveniment si sincera sa fiu o inteleg perfect!

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

