Munca si relaxare

Port cu mine tot timpul tokenul pentru certificat digital calificat pentru ca de la o vreme incoace apar tot felul de solicitari neasteptate si nu se stie cand trebuie sa scot laptopul, sa ma conectez si sa pun in functionare certificatul digital calificat. Nu-mi inchipuiam ca o sa-mi fie atat de necesar acest obiect atunci cand l-am luat desi stiam ca-mi va fi util. Acum aproape orice contabil utilizeaza un certificat digital calificat, a devenit un lucru foarte normal.

Cand nu sunt ocupata si ma aflu pe strada, mai ales acum toamna imi place sa imi iau cu mine aparatul de fotografiat si sa surprind fel de fel de instantanee cu tot ce ma inconjoara:oameni, cladiri, natura! Dar parca mai mult decat oriunde imi place sa fac acest lucru la munte. Peisajul de acolo e atat de fascinant si parca atat de diferit de fiecare data incat pur si simplu ma cucereste.Sper in toamna asta sa prind macar un weekend sau doua la munte pentru ca vremea se va strica si apoi o sa fie mai complicat putin. Aceste evadari din stresul biroului si al orasului ma umplu de o energie formidabila.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

