Se apropie Halloween-ul

Astazi mi-a amintit o colega de birou, ca peste o luna si un pic ne vom bucura dinnou de Halloween. Stiu ca este o sarbatoare relativ noua in Romania, multi considerand-o nimic mai mult de o fita americana, dar la noi la firma se sarbatoreste deja de 5 ani. Pot spune, ca a devenit deja un fel de traditie.

Si ca in fiecare an, pica pe 30 octombrie, adica dupa data de 25 ale lunii, cand avem noi contabilii termenul limita de depunere a actelor. Pana pe 25 von depune toti toate actele folosind un certificat calificat si ne vom pune documentele in ordine, tocmai pentru a ne putea bucura de o petrecere pe cinste.

Imi amintesc ca acum un an nu aveam un certificat calificat si din acest motiv am trecut printr-o perioada foarte stresanta chiar inainte de Halloween. Neavand un certificat calificat am fost nevoita sa fac multe drumuri pe la diferite institutii. La petrecerea de Halloween am fost tocmai din acest motiv epuizata si nu m-am putut bucura de sarbatoare. Acea a fost dealtfel prima pentrecere de Halloween la care nu m-am dus costumata.

Acum am deja o idee foarte buna de costum, pe care nu o voi impartasi inca. Dupa ce termin cu depunerea actelor in octombrie  folosind certificatul calificat va voi da mai multe detalii.

 

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

