La plimbare prin Bucuresti

Pentru cateva zile mi-am facut un program mai lejer si nu am mai folosit certificatul digital pentru ca saptamana trecuta am primit vizita catorva prieteni, cunostinte din perioada cand am invatat in Italia.In mod evident, m-am gandit sa le arat ce are Bucurestiul mai frumos, dincolo de arhicunoscuta Casa a Poporului.

Mi-au venit in minte parcurile mai mari, Centrul orasului, mai ales partea veche, cateva biserici si evident muzeele. Pot spune ca itinerariul pe care l-am ales i-a impresionat placut pe oaspeti, spunandu-mi ca nu se asteptau sa intalneasca atatea lucruri frumoase si incarcate de semnificatii intr-o metropola din Europa de Est. La sfarsitul primei zile de plimbari ne-am retras pentru o bere la o terasa pe Lipscani. Din vorba in vorba am aflat ca unul dintre cei care au venit contabil si foloseste si el un certificat digital. Bineinteles ca a urmat o convorbire de specialitate despre acest certificat digital si nu numai dar ne-am oprit la timp pentru a nu-i plictisi iremediabil pe ceilalti.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

2 Responses to La plimbare prin Bucuresti

  1. Irina Ene says:

    Parca prin certificatul digital se poate face semnatura electronica, nu? Sper sa nu gresesc! 🙂

Leave a Reply

