Continuare!

Vorbeam intr-un articol anterior despre vizita pe care am primit-o din partea amicilor mei din Italia si despre impresiile lor asupra primei vizite in Bucuresti. Unul dintre ei era chiar contabil si am fost curioasa cum a decurs acolo procedura de obtinere certificat digital. Oarecum spre surprinderea mea pentru obtinere certificat digital, si acolo ca si aici trebuie sa faci cam aceleasi lucruri. In rest, se stie ca se pot face cam aceleasi lucruri, doar ca in occident sunt mult mai multe servicii publice online.
Ca o coincidenta teribila, nici nu am terminat bine discutia cu amicul italian despre asta ca ma suna Bianca, o fosta colega de facultate sa ma intrebe tocmai despre obtinere certificat digital.
Sincera sa fiu chestia asta m-a amuzat la culme si i-am spus Biancai ca o ajut cu mai multe amanunte serile urmatoare, daca vrea sa iesim la un suc sa mai stam putin de vorba.
Altfel, sunt bucuroasa ca prietenii mei s-au simtit bine aici si au plecat cu promisiunea ca vor sta mai mult data viitoare ca sa mai multe lucruri printre care neaparat cateva locuri de la munte si marea.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

