O fata ambitioasa

Pe strada unde stau se inlocuiesc bordurile si se schimba asfaltul pentru a treia oara in ultimii 5 ani ceea ce nu e tocmai placut, mai ales atunci cand trebuie sa merg la serviciu unde ma asteapta de cele mai multe ori o zi foarte plina. Asta e! Deja m-am obisnuit ! Ieri o colega din facultate mi-a spus ca in curand isi va deschide o firma si m-a rugat sa ii recomand pe cineva care sa o ajute cu contabilitatea. Din pacate nu o sa o ajut eu direct pentru ca nu am timp, dar pot sa vorbesc cu cineva sa se ocupe de firma Corinei. Nu a uitat sa ma intrebe si de procedura de obtinere certificat digital ceea ce m-a impresionat placut, vrea sa faca lucrurile ca la carte. I-am spus ca atunci cand m-am ocupat eu de obtinere certificat digital a mers foarte repede si i-am recomandat sa contacteze aceeasi firma. Amica mea este o fire foarte ambitioasa si cred ca va reusi in proiectul asta. Va trece repede peste procesul de obtinere certificat digital si convingerea mea este ca isi va pune repede afacerea pe picioare.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

