Vacanta in Sicilia

Dupa ziua Ralucai am plecat pentru o saptamana in mult asteptatul concediu in Sudul Italiei, la Palermo. M-am trezit deci nerabdatoare cu noaptea in cap si am luat de pe Otopeni avionul pana la Catania, iar de acolo autocarul pana la Palermo. Pot spune ca Sicilia mi-a produs o impresie cu totul deosebita, o insula plina de splendori naturale influentata de atatea culturi:italiana, greaca, araba, spaniola sau normanda. Arhitectura caselor vechi mi s-a parut de-a dreptul fascinanta ca si spectacolul strazii care in sudul Italiei e unul cu totul aparte.

Marea Mediterana a fost exact asa cum m-am asteptat, adica fabuloasa, plus de asta alaturarea munte-mare pe care personal n-am mai intalnit-o mi-a placut foarte tare.

Bineinteles ca nu am ratat vizita in celebrul sat Corleone, langa a carui placuta de la intrare isi fac poze toti turistii.

In ultimele zile ale sejurului am descoperit ca uitasem in geanta tokenul pentru semnatura elecronica ceea ce mi-a adus aminte ca in curand trebuie sa ma intorc acasa, dar o voi face cu forte proaspete. Asta e, de la semnatura electronica am plecat, la semnatura electronica ma intorc dar nu regret pentru ca deja mi se facuse putin dor de cei de acasa. 🙂

 

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

