Unchiul meu pe care il admir

Unchiul meu Ioan e medic din 1979 si a capatat o experienta considerabila in toti acesti ani petrecuti in sistemul medical romanesc. De cativa ani e medic de familie si incearca din toate puterile sa aiba cat mai bine grija de pacientii lui. Sincer sa fiu, putini oameni am vazut in viata mea care sa fie mai dedicati meseriei pe care o practica. La el vin fel de fel de oameni cu diverse probleme dar mai ales oameni in varsta. M-a impresionat modul in care stie sa vorbesca cu fiecare reusind in acest fel sa le redea optimismul celor mai multi dintre ei.

Mi-a spus ca prin luna aprilie si-a cumparat si el un certificat calificat ca sa-si depuna raportarile catre casa de asigurari prin internet asa cum prevede legea cea noua. Oarecum surprinzator s-a obisnuit destul de repede cu acest certificat calificat iar acum il foloseste chiar cu dezinvoltura. Se plictisise sa tot bata drumul la CNAS, iar acum a castigat putin timp prin acest certificat calificat pentru ca oricum e mai tot timpul foarte ocupat, fiind ba cu pacientii la spital, ba cu familia.

Sincera sa fiu, mi-ar placea sa am si eu aceeasi vigoare cand voi fi de varsta lui.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

