Reintoarcerea la munca

Asa cum am spus in articolul precedent, scris dupa intoarcerea din vacanta, m-am intors la serviciu cu forte proaspete. Asta a fost foarte bine pentru ca inca din prima zi s-au adunat foarte multe lucruri de facut. O colega mi-a spus ca luna asta se va ocupa ea sa trimita la ANAF declaratia 112, lucru care desigur m-a surprins placut. Asta desi acum la ANAF declaratia 112 se depune foarte usor, mai ales ca folosim de ceva vreme un certificat calificat care scurteaza foarte mult timpul destinat depunerilor de declaratii fiscale de mai multe feluri.

Cele mai multe societati si-au achizitionat certificatul pentru a depune la ANAF declaratia 112 dar putini au realizat chiar atunci ca el poate fi folosit in multe aplicatii. Ulterior cred ca si-au dat seama ca ajuta mult, mai ales ca securitatea corespondentei electronice e esentiala in ziua de azi cand detaliile foarte multor contracte le discutam prin email. Nu putine au fost cazurile de litigii datorate acestor neintelegeri survenite in discutiile din mediul virtual.

O surpriza a fost sa observ biroul zugravit cand m-am intors, chiar avea nevoie de asa ceva, plus ca e si intr-o culoare care imi place!

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

