S-a rezolvat!

E vineri cand scriu articolul si sunt cu gandul mai mult la wekendul care se apropie. Colega mea Andra si-a luat pana la urma un certificat digital si e destul de incantata din pricina asta. Mi-a spus ca dupa ce a vorbit la telefon cu un consultant al firmei furnizoare s-a dus la obanca unde aceasta avea un reprezentant. Descarcase actele necesare pentru procurarea unui certificat digital de pe site, iar omul de la banca a fost foarte amabil, raspunzandu-i cu amabilitate la toate intrebarile, dupa cum mi-a spus chiar ea.

A lasat acolo toate actele iar dupa 3 zile a sunat-o consultantul spunandu-i ca cererea sa pentru un certificat digital a fost solutionata si se poate prezenta pentru a ridica dispozitivul criptografic, driverele de instalare si actele necesare. In mod evident s-a bucurat ca lucrurile s-au rezolvat atat de repede pentru ca nu-si putea permite sa piarda timpul.

Cum e ea fata draguta din fire, Andra a tinut neaparat sa dea un suc pentru faptul ca am ajutat-o la inceput in problema asta. Pana la urma m-am lasat convinsa si nu-mi pare rau de asta pentru ca ne-am simtit foarte bine!

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

