La ce mi-e mie gandul acum?

Prima oara cand am auzit ca voi fi nevoita sa folosesc semnatura electronica mi-am propus sa aflu cat mai multe lucruri despre acest subiect. Cea mai la indemana sursa de informare a fost bineinteles internetul si am gasit cateva siteuri de specialitate de unde am aflat lucruri foarte interesante despre semnatura electronica si nu numai. M-a impresionat placut faptul ca pot s-o folosesc practic pentru orice fisier in format digital si ca exista si o aplicatie pentru telefoanele mobile prin care se poate crea semnatura electronica.

Cateva zile dupa aceea mi-am comandat certificatul pentru semnatura electronica si pot spune ca m-am obisnuit foarte repede cu el. Dar cred ca deja am vorbit destul despre munca si chiar nu e cazul acum.

Acum abia astept sa plec intr-un binemeritat concediu in luna august. N-am mai fost niciodata la Roma, toti prietenii mi-au laudat acest oras si sunt nerabdatoare sa il vad. Evident, cat voi fi prin Italia nu voi rata macar cateva zile la Mediterana. Albastrul acela ireal pur si simplu ma scoate din minti!

Dar pana atunci fac toate eforturile pentru a ma concentra sa-mi fac treaba in continuare treaba cat mai bine.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

