Online e mai simplu

Fac de cativa ani meseria de contabila, am avut de invatat multe lucruri noi si pot spune ca imi iubesc profesia. Unora li se pare plicticos sa stai toata ziua cu nasul in hartoage si sa faci calcule peste calcule. Mie sincera sa fiu mi-a placut sa fac asta de mica. Am fost dintotdeauna o fire organizata si am vrut mereu ca lucrurile din jurul meu sa fie in ordine. Chiar si in hatisul birocratic din tara noastra pot spune ca m-am descurcat destul de bine fiind o fire destul de calma.  Cu toate acestea, atunci cand am auzit ca se vor introduce declaratii online mi-a suras foarte tare idea. Putina eficienta in plus la declaratiile fiscale chiar nu strica. Anul trecut si ANAF si Registrul Comertului si CNAS am vazut ca au introdus depunerea de declaratii online.Prin urmare mi-am luat si eu un certificat calificat pentru ca oricum avea sa devina obligatoriu

Pot spune ca isi face treaba destul de bine. La inceput nu prea l-am folosit dar acum imi este de mare ajutor. Depunand declaratii online castig timp pretios in care imi rezolv alte treburi.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

