Un film care mi-a placut!

Acum o saptamana, dupa ce am fost in oras cu colega sa-si depuna actele pentru un certificat calificat, am vazut un film foarte interesant, unul dintre putinele pe care le-am remarcat in ultima perioada de timp sincera sa fiu. Se numeste “Limitless” si este cu Bradley Cooper si Robert De Niro. Are la baza romanul lui Alan Glynn “The dark fields” si este povestea unui scriitor neinspirat care prin intermediul unui vechi coleg din liceu face rost de o pastila-minune ce ii permite sa isi foloseasca creierul la 100% din capacitate. Viata omului se transforma radical transformandu-l practic peste noapte intr-un tip de succes. In acest fel ajunge expert in speculatii financiare atragandu-i atentia lui Carl Van Loon, un puternic om de afaceri interpretat de Robert De Niro. De aici ia nastere o poveste foarte interesanta pe care v-as lasa sa o urmariti singuri.

Acum imi pare bine ca am insotit-o pe Elena pentru acel certificat calificat, pentru ca a urmat o seara chiar placuta. Pot spune ca am imbinat utilul cu placutul. Colega si-a cumparat un certificat calificat si a scapat de grija unei eventuale amenzi iar apoi am vazut un film chiar interesant.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

One Response to Un film care mi-a placut!

  1. Ma bucur sa descopar pe inca cineva caruia i-a placut acest film, pentru ca amicii mei nu prea au fost impresionati. M-au cam dezamagit. 🙂
    Chiar imi place blogul asta. Spor la treaba in continuare!

Leave a Reply

