Lucruri noi!

Am vazut acum vreo doua saptamani la TV o emisiune in care se vorbea despre noul certificat calificat. Printre invitati erau reprezentantul uneia dintre firmele care furnizeaza certificatele, o contabila si un analist financiar. Mi-a atras atentia faptul ca moderatorul prezenta acest subiect ca fiind unul de mare importanta. Se spunea ca acest certificat calificat va deveni obligatoriu pentru toti contribuabilii mijlocii si mari dar si pentru toti medicii si furnizorii de servicii medicale.

In continuare am aflat ca ANAF a luat o decizie prin care toti angajatorii sunt obligati sa isi achizitioneze un certificat calificat pentru a-si putea depune declaratiile fiscale in format electronic si ca in prezent foarte multi dintre ei au facut deja acest lucru. Pasul urmator a fost sa imi sun un prieten contabil si sa il intreb daca este chiar asa cum am vazut eu la TV. Acesta mi-a confirmat suta la suta cele vazute si mi-a spus ca si el si-a cumparat un certificat calificat, il foloseste si e chiar multumit de lucrurile pe care le poate face cu acest prin intermediul acestuia. Mi-a mai spus ca il ajuta foarte mult sa economiseasca timp acum ne mai fiind nevoit sa stea la cozi pe la administratiile financiare.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

