O alegere buna!

Mi-am luat un certificat calificat in luna decembrie a anului trecut dupa ce ANAF-ul emisese acel ordin cu privire la declaratiile electronice. La inceput habar nu aveam despre ce este vorba pana am intrat pe site-ul unuia dintre furnizori si mi-am facut o idee. Mi s-a parut un lucru foare bun faptul ca un certificat calificat nu il iei doar ca sa-ti depui declaratiile catre ANAF, ci il poti folosi in multe alte imprejurari, practic poti semna cu el orice document in format digital. Am destul de multi clienti si imi faceam griji ca va fi dificil sa iau pentru fiecare cate un certificat calificat, chiar si ei imi spuneau asta! M-am linistit atunci cand am aflat ca poti semna cu un singur certificat calificat declaratii fiscale pentru un numar nelimitat de firme pe perioada valabilitatii acestuia. In cele din urma am ajuns la concluzia ca un certificat calificat e o afacere buna tinand cont de faptul ca-ti garanteaza siguranta actului pe care il semnezi prin el. Pretul mi se pare si el destul de corect la 47 de euro fara TVA, plus ca daca esti membru al CECCAR beneficiezi si de o mica reducere.

About contabil82
Sunt contabil in Bucuresti. Din pacate cunosc cumplita birocratie cotidiana, pe care as schimba-o, daca mi-ar sta in putere. Doresc sa va impartasesc asadar o serie de experiente interesante si totodata definitorii ale sistemului nostru birocratic.

Leave a Reply

